אישה שנפרדה מבעלה ונותרה בבית ששניהם שכרו, נאלצת כעת להתמודד עם ניסיון להעיף אותה מהדירה בכוח ובאמצעים רבים, כל זאת כאשר אין חוזה שכירות בפועל, כיוון שהכסף עבור שכר הדירה ניתן בשחור, כך עולה מכתב בקשה של האישה בבית המשפט השלום ברחובות השבוע לצו הרחקה מבעל הבית.
1 צפייה בגלריה
בעלי דירות נרתעים להשכיר לאישה ותינוקת
בעלי דירות נרתעים להשכיר לאישה ותינוקת
בעלי דירות נרתעים להשכיר לאישה ותינוקת
( צילום: sutterstock)
לדברי האישה בדיון מול בית המשפט, לפני שבועיים הגיעה הביתה בערב החג וגילתה שאין לה אור, היא הציגה סרטון בבית המשפט בו רואים את בעל הדירה חותך את כבלי החשמל של הדירה בניסיון לגרום לה לצאת ממנה.
קראו גם:
לטענתה היא ובעלה נפרדו ובעלה עזב את הבית, ההסכם שהיה התבצע מולו וכעת בעל הבית מתנער ממנה ודורש ממנה לעזוב. האישה טוענת שהיא מחפשת לעצמה דירה אך נתקלת בקושי כיוון שבעלי הדירות נרתעים מכך שהיא לבד.
לדבריה הציעה פתרונות תשלום שונים לבעל הדירה כדי להישאר בה, אך הוא סירב לה ודרש ממנה לצאת ממנה. לטענתה היא מפחדת שיעשה לה משהו, כי תקף לאחרונה במברג את אחד השכנים.
למרות שהאישה טענה שרואים בסרטון את בעל הדירה חותך את הכבלים בארון החשמל, העיר בית המשפט שהדבר לא נראה בסרטון. לאחר מכן פסק כי מדובר בסכסוך אזרחי וכי מן ההודעות שהציגה האישה בבית המשפט עולה שקיים סכסוך בין הצדדים בנושא תשלום השכירות ושאלת זכותה לשהות בנכס, על כן דחה את בקשתה לצו הרחקה.
כל העדכונים - חדשות רחובות